loading...
تک فایل | دانلود انواع نرم افزار ، بازی ، انیمیشن و ...
تبلیغات



آخرین ارسال های انجمن
محمد علی بازدید : 254 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه والپیپر آندروید Wallpapers and Backgrounds HD v0.1.2

اگر به دنبال پس زمینه های زیبا و با کیفیت اچ دی هستید برای شما پیشنهادی ویژه داریم.برای این ساعت از سایت مجموعه ای از پس زمینه های زیبا با کیفیت اچ دی برای دستگاههای اندروید آماده کرده ایم.
این مجموعه در قالب نرم افزاری است که به راحتی می توانید با چند اشاره پس زمینه مناسب برای موبایل یا تبلت خود قرار بدهید.این نرم افزار رابط کاربری بسیار خوبی برخوردار می باشد و کار با آن بسیار آسان می باشد.در این مجموعه بیش از ۱۶۰۰ تصویر زیبا با کیفیت اچ دی قرار داده شده که مطمئنا سلیقه هر کاربری را جوابگویی خواهد کرد.
همچنان می توانید با استفاده از ارتباط به اینترنت تصاویر این نرم افزار را بروز کرده و هر روز تصاویر جدید با کیفیت اچ دی برای پس زمینه موبایل خود دریافت کنید
تصاویر موجود در این مجموعه موضوع بندی شده و می توانید بر اساس موضوعات مورد علاقه خود پس زمینه موبایل یا تبلت خود را انتخاب کنید.از ویژگی های جدید این نسخه می توان به پشتیبانی از قابلیت های گوشی گلکسی اس ۳ اشاره کرد.
همچنین می توانید در بین تصاویر پس زمینه موجود در نرم افزار بر اساس پارامترهای مختلف جستجو کنید و تصویر دلخواه را انتخاب نمایید.همچنین می توانید تصاویر مورد علاقه خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

محمد علی بازدید : 266 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود Fake Call & SMS - نرم افزار موبایل تماس و پیامک جعلی

 

آیا تا به حال شده در موقعیتی قرار داشته باشید که اصلا تحمل آن را نداشته اید؟! و یک تماس یا یک پیامک جعلی می تواند شما را از آن موقعیت نجات دهد! نرم افزار Fake Call & SMS برای خود شما یک تماس یا پیامک جعلی ارسال می کند و شما می توانید به این بهانه محل را ترک کنید. این برنامه قابلیت تنظیم شدن نام تماس گیرنده،عکس آن، زمان تماس، تعداد تماس و... را دارد.

محمد علی بازدید : 195 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

Opera Mobile web browser v12.1

Opera Mobile نام یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین مرورگر های گوشی و تبلت های اندرویدی است. سرعت بسیار بالا در وبگردی، امکان دانلود، ثبت دانلود های انجام شده، ذخیره لیستی از سایت های مشاهده شده در بخش تاریخچه، امکان ذخیره سازی سایت ها برای مشاهده بصورت آفلاین و در زمانی دیگر،  امکان ساخت بوکمارک سایت ها برای دسترسی سریع تر (برای بوکمارک ها دو بخش در نظر گرفته شده است: بخش نمایش بصورت لیست و بخش تصویری در صفحه اصلی نرم افزار)، امکان جستجوی کلمات در صفحه های اینترنتی، امکان اشتراک گذاری، امکان وبگردی در بین چندین سربرگ (Tab) و... از امکانات این نرم افزار بی نظیر است.

 

 

 

 

 

 

 

محمد علی بازدید : 257 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

گیم لافت یکی از شرکت هایی است که طی این مدت، بازی های بی نظیری را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است و عده ای از هواداران اندروید، گیم لافت را برترین شرکت سازنده بازی های HD برای اندروید می دانند. اگر شما نیز از آن دسته هستید پس بازی Gangstar Rio: City of Saints را از دست ندهید. این بازی که در سبک سری گیم های GTA ساخته شده، تمام نیاز های شما برای انجام یک بازی اکشن/ماجرایی را برطرف میکند. میتوانید آزادانه در شهر گردش کنید، ماشین بدزدید و در خیابان های شهر اتومبیل رانی کنید. میتوانید اسلحه های مختلف بخرید و همه اعم از مردم عادی و دشمنان خود را قتل عام کنید. یکی از ویژگی های فوق العاده Gangstar Rio: City of Saints، داشتن قسمتی برای خلبانی و پرواز با هواپیماست. در شهر ریو، گانگستر شوید.

محمد علی بازدید : 170 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

گیم لافت یکی از شرکت هایی است که طی این مدت، بازی های بی نظیری را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است و عده ای از هواداران اندروید، گیم لافت را برترین شرکت سازنده بازی های HD برای اندروید می دانند. اگر شما نیز از آن دسته هستید پس بازی Gangstar Rio: City of Saints را از دست ندهید. این بازی که در سبک سری گیم های GTA ساخته شده، تمام نیاز های شما برای انجام یک بازی اکشن/ماجرایی را برطرف میکند. میتوانید آزادانه در شهر گردش کنید، ماشین بدزدید و در خیابان های شهر اتومبیل رانی کنید. میتوانید اسلحه های مختلف بخرید و همه اعم از مردم عادی و دشمنان خود را قتل عام کنید. یکی از ویژگی های فوق العاده Gangstar Rio: City of Saints، داشتن قسمتی برای خلبانی و پرواز با هواپیماست. در شهر ریو، گانگستر شوید.
محمد علی بازدید : 197 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Pizza Ninja

دانلود بازی بسیار زیبا و جدید Pizza Ninja آندروید

Pizza Ninja نام بازی جدید و بسیار زیبایی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است و در آن شما در نقش یک سرآشپز ماهر هستید و باید در زمان کمی پیتزا ها را به شکل نینجایی به تکه های کوچکتری تبدیل کنید ، این بازی که دارای جذابیت بالایی نیز می باشد در آن شما باید از خود یک رکورد منحصر به فرد جای بگذارید و آن را هر روز ارتقاء دهید

محمد علی بازدید : 214 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود کتاب موبایل دنیای همراه

دانلود کتاب موبایل دنیای همراه نسخه اردیبهشت ماه ۹۱

ماهانه فارسی موبایل این مطلب سایت پی سی دی به کتاب دنیای همراه اختصاص دارد.
این نرم افزار که قرار است ماهانه منشتر شود یک مجوعه کامل اطاعاتی موبایل می باشد که بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه که قابلیت پشتیبانی از جاوا و آندروید را داشته باشند قابل اجرا می باشد. اطلاعاتی در مورد موضوعات این کتاب را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

محمد علی بازدید : 154 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Gmail Notifier Pro v4.0

دانلود نرم افزار قدرتمند چک Gmail با Gmail Notifier Pro v4.0

Gmail Notifier Pro نرم افزاری رایگان و قدرتمند به منظور چک اکانت های مختلف Gmail در ویندوز می باشد ، این نرم افزار مخصوص تمام کاربرانی می باشد که روزانه با تعداد زیادی ایمیل سر و کار دارند و با توجه به سرعت کم اینترنت مشکل در باز کردن ایمیل خود دارند ، شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید ایمیل های خود را چک کنید و یا ایمیل برای دوستانتان ارسال کنید و از همه مهمتر چندین اکانت جی میل همزمان با استفاده از این نرم افزار باز کنید در واقع شما با استفاده از این نرم افزار کوچک می توانید تمامی کارهایی که در زمان اتصال به سایت جی میل انجام می دادید را براحتی انجام دهید ، همچنین امکان آپدیت به صورت خودکار نیز در نرم افزار وحوذ دارد که بر قابلیت های آن می افزاید

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro v4.0 :
- چک کردن ساده و راحت اکانت های Gmail
- امکان وارد کردن بیش از 100 اکانت Gmail در نرم افزار
- دارای سرعت بسیار بالا در باز کردن ایمیل ها
- دارای شمارنده ایمیل های خوانده نشده
- قابلیت اتصال  IMAP بر روی SSL
- پشتیبانی از UTF - 8 ایمیل
- داری صدا و همچنین ایکون ورودی بر روی نوار وظیفه
- نامه های که خوانده نشده اند را حساب میکند و به شما خبر میدهد
- کاملا رایگان
- امکان به روز رسانی خودکار
- سهولت در استفاده
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و .....

محمد علی بازدید : 184 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Chrome 0.16.4215.215

دانلود مرورگر قدرتمند و سریع گوگل کروم Chrome 0.16.4215.215 آندروید

Chrome 0.16.4215.215 نسخه جدیدی از مرورگر قدرتمند و بسیار سریع گوگل کروم می باشد که برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، این مرورگر که در بازار رغابت با دیگر مرورگرها بسیار قدرتمند ظاهر شده و از لحاظ سرعت و امنیت در رده بسیار بالایی قرار دارد اکنون قصد دارد تا در امر مرورگرهای موبایل همچون Opera و Firefox نیز موفق ظاهر شود بنابراین اگر دوست دارید یک وب گردی لذت بخش و سریع را تجربه ی کنید Chrome می تواند گزینه ی ایده آلی برای شما باشد ، این مرورگر بر روی سیستم عامل آندروید نسخه 4 به بالا قابل نصب و اجرا است

محمد علی بازدید : 200 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Talking Pierre the Parrot + Data

دانلود نرم افزار فوق العاده جالب طوطی سخن گو Talking Pierre the Parrot + Data

Talking Pierre the Parrot + Data نرم افزاری فوق العاده جالب و جدیدی است که در آن یک طوطی سخن گو به نام Pierre وجود دارد و هرآنچه که شما بگویید او تکرار خواهد کرد ، البته تنها این کاری که او انجام می دهد نیست ، شما می توانید Pierre را تنبیه کنید و اورا بزنید و حتی به او غذا بدهید یا ندهید ، این نرم افزار جالب را می توانید برای گوشی های آندروید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید

محمد علی بازدید : 167 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود بازی Flick Soccer! v1.0.2

دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Flick Soccer! v1.0.2 آندروید

Flick Soccer! نام بازی فوق العاده زیبا و جذابی است که در آن باید با ضربه انگشت خود از ناحیه های مختلف توپ را به سمت دروازه بزنید و ببینی که می توانید این توپ را گل کنید یا خیر ، این بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و قطعا می تواند مدت بسیار زیادی شما را سرگرم نماید ، همچنین امکان قرار دادن رکوردهای خود در اینترنت نیز وجود دارد ، این بازی زیبا را می توانید برای سیستم عامل آندروید از سایت پی سی دی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید

محمد علی بازدید : 189 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)
تم دیجیتال آندروید

CYANOGEN GO Launcher EX Theme v1.09 تم دیگری از سری تم های آندروید سایت پی سی دی می باشد که امروز برای شما جهت دانلود آماده کرده ایم. این تم دارای سبک مدرن-دیجیتال می باشد و با رنگبندی مخصوص این سبک را بیشتر نمایان می کند.


محمد علی بازدید : 157 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)
آموزش قرآن

با این نرم افزار آندروید می توانید به راحتی خواندن آیات قرآن را یاد بگیرید. این برنامه به شما آموزش می دهد چگونه حروف و کلمات عربی را به درستی تلفظ کنید. جهت دانلود این نرم افزار سودمند به ادامه مطلب سایت پی سی دی مراجعه فرمایید.


محمد علی بازدید : 275 جمعه 09 دی 1390 نظرات (0)
تم ویندوز 8 Android

دانلود تم ویندوز 8 مخصوص آندروید Windows 8 Theme Go Launcher v1.0

این تم که شبیه به محیط ویندوز 8 طراحی شده به تازگی برای گوشی های موبایل آندروید آماده شده است. این تم آندروید دارای والپیپر های بسیار زیبایی می باشد و جهت دانلود آن باید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


محمد علی بازدید : 205 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)

Ninja Guy – به همه ثابت کنید که شما یک نینجای حرفه ای و قدرتمند هستید ! بازی Ninja Guy علاوه برداشتن ژانری اکشن و بی رحم ، دارای صحنه های بسیار خنده دار و جذاب می باشد که زیبایی های بازی را دوچندان می کند . برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی می بایست یک غول Minotaur را شکست بدهید تا لقب نینجا را به شما بدهند . داشتن یک محیط سه بعدی و جذاب ، نبرد با ۲۵ دشمن به طور همزمان ، گرافیک عالی ، شخصیت های فوق العاده جذاب و خنده دار و … از ویژگی های مثبت این بازی هستند که برای اجرای آن نیازمند نسخه ۲٫۲ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Ninja Guy بازی اكشن و سرگرم كننده Ninja Guy v1.2   آندروید


محمد علی بازدید : 242 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (1)
برنامه پخش کننده

دانلود پخش کننده فرمت های ویدیویی در آندروید MX Video Player Pro v1.5a

MX Video Player یک پخش کننده بسیار قوی و قدرتمند در زمینه اجرای ویدیوهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید تمامی فرمت های ویدیویی موجود در گوشی را اجرا کرده و بدون افت کیفیت آنها را مشاهده کنید. این برنامه در کنار تمامی قابلیت هایی که دارد باتری را با کمترین مقدار ممکن مصرف می کند و فضای کمی از CPU را اشغال می کند. همچنین شما با کمک این برنامه می توانید زیرنویس فیلم ها را فراخوانی و سپس آنها را با هر فرمتی که باشد مانند SRT , TXT مشاهده کنید. همچنین شما با کمک این برنامه می تواند قسمت خاصی از یک فیلم را انتخاب و سپس مشاهده کنید.



محمد علی بازدید : 210 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)
دانلود بازی اکشن آندروید

دانلود بازی اکشن و زیبای آندروید TRAP HUNTER TD v1.0.0

TRAP HUNTER TD یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن می باشد. داستان این بازی مربوط به نیروهای مهاجمی می باشد که قصد نابودی شما را دارند. شما باید در این بازی زیبا به مقابله با دشمننان بپردازید و همه آنها را نابود کنید. در اینبازی شما می توانید از تله های متعدد برای نابودی دشمن استفاده کنید که حالت های مختلفی دارند و هر تله قابلیت منحصربفرد خودش را دارد و شما با کسب امتیازهای بیشتر می توانید تله های قوی تر ی را برای دشمنان آماده کنید. شما برای ساخت این تله ها می توانید از 4 مواد مختلف استفاده کنید. همچنین در این بازی شما باید برای زنده ماندن از تله ها به موقع استفاده کنید و در 15 مرحله مختلف با مقابله با دشمنان بپردازید.



محمد علی بازدید : 230 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)
دانلود برنامه آندروید

دانلود برنامه فلزیاب آندروید Metal Detector v1.2

Metal Detector یک برنامه بسیار جالب و کاربردی در زمینه شناسایی و تشخیص میدان مغناطیسی می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید میدان مغناطیسی اطراف خودتان را با استفاده از سنسورهایی که در برنامه وجود دارد اندازه گیری کنید. کار کردن با این برنامه بسیار ساده است و کافیست که برنامه را روی گوشی خود نصب کرده و سپس اجرا کنید و بعد گوشی را به طرفین تکان دهید,میزان قدرت مغناطیسی روی صفحه نمایان می شود. همچنین این برنامه می تواند به عنوان یک فلزیاب رایگان و حرفه ای برای شما عمل کند و خیلی از نیازهای شما را برطرف کند.


محمد علی بازدید : 217 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)
دانلود بازی موبایل

دانلود بازی جنگی ARMED! v1.0 مخصوص ویندوز موبایل 7

ARMED یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژی می باشد. شما در این بازی وظیفه یک فرمانده تمام عیار را دارید و تمامی قدرت و ارتش خود را باید سازماندهی کنید. شما باید به فرماندهی ناوگان تانک ها , برج ها و روبات های حرفه ای بپردازید و به خاک دشمن نفوذ کنید و به دشمننان حمله ور شوید و تمامی آنها را نابود کنید. شما می توانید به مقر فرماندهی دشمن نیز حمله کنید و هیچ کدام از دشمننان را زنده نگه ندارید. همچنین شما می توانید این بازی را بصورت آنلاین با دوستانتان بازی کنید. این بازی بسیار سرگرم کننده می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.


محمد علی بازدید : 167 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Battle for Next Shot را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید با رقیب تان، سنگ کاغذ قیچی بازی کرده و او را شکست دهید. بازنده توسط اسلحه کشته خواهد شد! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Battle for Next Shot بازی بسیار زیبا و جذاب سنگ کاغذ قیچی Battle for Next Shot   اندروید


محمد علی بازدید : 150 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

بازی بسیار زیبای Homerun Battle 3D هم اکنون برای گوشی های آندرویدی نیز در دسترس می باشد . دارای ۲۰ مرحله ی مختلف با محیط گرافیکی بالا که یک بازی بیسبال سه بعدی است.شما باید در این بازی شخصیت مورد نظر خود را بسازید و شروع یک بازی جنجالی را آغاز کنید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل آندروید می باشید .

 

A new1 بازی اکشن و زیبای Homerun Battle 3D  – آندروید


محمد علی بازدید : 240 شنبه 03 دی 1390 نظرات (0)
دانلود بازی Little Empire v1.0.09

دانلود بازی استراتژیک و بسیار زیبای Little Empire v1.0.09 آندروید

Little Empire v1.0.09 بازی استراتژیک و بسیار زیبایی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، در اینبازی زیبا و با گرافیک سه بعدی شما یک امپراطوری تشکیل می دهید و به جنگ  با رقیبان خود می پردازید . هدف ایجاد یک امپراتوری به کارگیری نیروهای نظامی و تخریب همه را در راه آن و مبارزه با بازیکن و برنامه ریزی استراتژیکی جنگ و استفاده از تاکتیک های استادانه است که در این بازی به چشم می خورد


محمد علی بازدید : 190 شنبه 03 دی 1390 نظرات (0)

کتاب جاوا

دانلود کتاب شگفت انگیز نسخه دی ماه 90 EBooKMagic آندروید - آیفون - جاوا

EBooKMagic نام کتاب شگفت انگیز بسیار مفید و کاربردی است که هر ماه برای سیستم عامل های مختلف منتشر می شود و شامل اطلاعاتی همچون مطالب و داستان های خواندنی از جمله طنز ، اس ام اس ، جمله بزرگان ، پزشکی و ... می باشد

عناوین کتاب شگفت انگیز نسخه دی ماه 90 :
- میلاد حضرت مسیح
- ولادت امام موسی كاظم (ع)
- سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی
- سالروز شهادت میرزا تقی خان امیركبیر
- اربعین حسینی
اشعار:
(15 شعر فوق العاده برای این ماه)
موبایل:
(اخبار - پیشواز - مطالب جالب و ترفندها)
بخش جالبه اگه بخونید!
(ادعیه و دل نوشته و احكام و یلدا و من از خدا خواستم و جملات عارفانه دكتر شریعتی در مورد عشق و...)
پیامک ها:
- پیامک های ارسالی شما
- عاشقانه
- فلسفی و عرفانی
- طنز و سرکاری
- انگلیسی همراه با ترجمه(قدرت و صلابت یك مرد)
- متفرقه
دانستنی ها:
گرانترین آپارتمان جهان و درازترین كلاه جهان و بلندترین ساختمان جهان و ...
بخش جالب به سوی شاد زیستن:
پزشک همراه (راه های مبتلا شدن به ایدز و خطرات تخم مرغ برای مردان و...)
داستان و رمان:
- داستان های ارسالی شما
- داستان های کوتاه و پندآموز(6 داستان)
- داستان سریالی (خواجه تاجدار)
- رمان (فرجامی شیرین)
سخنان بزرگان و ضرب المثل ها و معرفی بزرگان:
اگر زندگی با تو سر ناسازگاری دارد، تو با او سازش كن (اسپارت)


محمد علی بازدید : 173 شنبه 03 دی 1390 نظرات (0)

Pods Defense یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای گوشی های آندروید می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما می بایست در یک جنگ واقعی میان Pods ها شرکت کنید و با تیراندازی های دقیق دشمنان خود را نابود کنید . این بازی برای اجرا نیازمند سیستم عامل آندروید نسخه ۱٫۶ و بالاتر می باشد .

 

Pods Defense بازی سرگرم كننده و زیبای Pods Defense v1.0   آندروید


محمد علی بازدید : 168 یکشنبه 27 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود GO Launcher EX Android

جایگزین کردن صفحه خانگی آندروید با برنامه جدید GO Launcher EX v2.69 Final

GO Launcher EX نسخه توسعه یافته GO Launcher  می باشد که یکی از محبوب ترین نرم افزارها در فروشگاه اندروید به حساب می آید. این نرم افزار جایگزین بسیار مناسبی برای صفحه اول گوشی های اندروید است که بعد از اجرای کلید Home روی گوشی اندروید شما اجرا می شود. GO Launcher EX از صدها پوسته و عملکردهای کاربردی برای زیباسازی سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند.
در آینده تم های بسیار زیادی که مخصوص همین نرم افزار هستند جهت دانلود در سایت پی سی دی قرار می گیرند.

امکانات :
-    صدها پوسته و تم زیبا
-    افکت های حرکتی صفحه Home گوشی
-    مرور بسیار روان صفحات
-    آیکون منوی Popup 
-    مدیریت پوشه ها و برنامه ها در App Drawer
-    پشتیبانی از اشاره انگشت
-    پشتیبانی از ویجت هایی زیبا با قابلیت تغییر سایز و مکان

تغییرات این نسخه :
-    استایل جدید تب برای منو ها
-    گزینه Q&A جدید در About GO Launcher EX
-    دکمه اضافی در پوشه Home Screen
-    بهینه سازی عملکرد جستجو در فروشگاه اندروید
این نرم افزار کاملا رایگان بوده نیازمندی دسترسی مستقیم به شماره تلفن ها برای فعال کردن میانبر شماره گیری در صفحه اصلی می باشد

راهنمایی :
-    برای وارد شدن به صفحه پیش نمایش و ویرایش صفحات Home ، انگشت خود را روی صفحه فشار دهید
-    در قسمت GO Launcher Theme می توانید به جستجوی تم های جدید بپردازید
-    افکت های حرکتی صفحه و سرعت آنها در می توانید در Displaye Setting تنظیم کنید
-    با فشار طولانی آیکون ها در App Drawer می توانید آنها را ویرایش یا حذف کنید
-    با فشار طولانی روی صفحه Home می توانید منوی Popup را فعال کنید
-    اگر نتوانستید GO Launcher EX را در تنظیمات اول صفحه خود وارد کنید می توانید Home Manager را دانلود کنید.


محمد علی بازدید : 184 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود Turbo Download Manager Android

دانلود منجر آندروید Turbo Download Manager v1.10

Turbo Download Manager یک دانلود منیجر قدرتمند برای سیستم عامل اندروید می باشد که می توانید سرعت دانلود شما را تا 3 برابر افزایش دهد. این نرم افزار تنها ابزار افزایش سرعت دانلود در فروشگاه اندروید می باشد.
اما Turbo Download Manager چگونه کار می کند؟
TDM می تواند از چندین اتصال HTTP برای دانلود فایل ها در گوشی استفاده کند تا بدین ترتیب سرعت دانلود را به حداکثر میزان ممکن برساند. با برقراری تعداد حداکثر اتصال های HTTP در هر دانلود می توانید به سرعت بیشتری در دانلود بدست آورید. به خاطر داشته باشید که سرعت دانلود شما همیشه توسط ISP شما محدود می شود و TDM نمی تواند پهنای باند شما را افزایش دهد اما سعی می کند تعداد اتصال ها به سرور دانلود را به بیشترین حد ممکن برساند.
TDM امکانات مختلفی مانند قابلیت توقف لحظه ای دانلود و ادامه دانلود در زمانی دیگر را برای شما فراهم می کند.همچنین دانلودهای گذشته نیز در تب تاریخچه دانلود قابل مشاهده می باشند.
این نرم افزار با مرورگرهای شما کاملا یکپارچه و سازگار بوده و شما می توانید به صورت عادی فایل ها را از مرورگر معمول گوشی خود دانلود کنید. وقتی که که فایل دانلودی تشخیص داده شد TDM در یک منوی Popup شروع به دانلود می کند. اگر دانلود شما شناخته نشد شما می توانید از مرورگر داخلی این نرم افزار استفاده کنید. مرورگر Turbo Web دارای قابلیت های مختلف مانند تب بندی و ساخت بوکمارک می باشد که بسیار مفید می باشند. شما همچنین می توانید آدرس فایل را به صورت مستقیم در TDM ارسال کنید تا دانلود آغاز شود. اکثر سرورها از قابلیت چندین اتصال همزمان پشتیبانی می کنند اما برخی از سرورها نیز این قابلیت را ندارند.
پروتوکل HTTP تنها پروتوکل ای است که در حال حاضر توسط TDM پشتیبانی می شود. مرورگرهای پشتیبانی شده نیز عبارتند از Android Stock Browser/Dolphin HD/Miren/UC Browser/Boat Browser

محمد علی بازدید : 241 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود Battlefield: Bad Company 2 Android

دانلود بازی آندروید Battlefield: Bad Company 2 v1.16

شرکت EA این روزها کمی به نظر کمی آب زیر کاه شده است زیرا همانطور که دیدیم هفته گذشته ، در فروشگاه اندروید خودشان به نام Android Flexion store یک بازی را برای Xperia Play به نام D.A.R.K را منتشر کردند اما اینبار ما به سرعت بازی Battlefield: Bad Company 2 که باز هم بدون سر و صدا منتشر شده بود را پیدا کرده و برای شما آماده دانلود کرده ایم.
این بازی که بر پایه کنسول کامپیوتر آن ساخته شده است بسیار شبیه چیزیست که از یک بازی تیر اندازی اول شخص از EA انتظار داشته اید. تا کنون در بازی های تیر اندازی اول شخص گرافیک بسیار بالایی استفاده نشده بود اما در بتلفید اوضاع کمی فرق کرده و به همراه گیم پلی منحصر به فرد ، ویژگی های تصویری هم به صورت محسوسی بهتر شده است.

ویژگی ها :
-    14 مرحله به صورت تک نفره در 5 منظقه جنگی مختلف
-    تعداد زیادی اسلحه و وسایل نقلیه با کیفیت بسیار بالا
-    پشتیبانی از کنترل Xperia Play
-    افکت های صوتی منحصر به فرد
-    گیم پلی بسیار زیبا و روان
-    و ...


محمد علی بازدید : 205 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Seasons: Wreck The Halls - بازی موبایل پرندگان عصبانی فصل ها: تخریب سالن ها

   

(90/9/22) تغییرات:

اضافه شدن نسخه سیمبیان ۳

همانطور که همه می دانیم، هر فصل، فصل پرندگان عصبانی است و بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در تعطیلات!
این فصل خارق العاده ترین زمان از سال است، اما خوک ها همچنان و طبق معمول به کلاهبرداری های خود ادامه می دهند! و اکنون استفاده از بهترین مهارت های پازلی شما در تقویم تعطیلات پرندگان عصبانی لازم است تا به کمک پرندگان برای سپری کردن ۲۵ مرحله جدید از این فصل همراه با شیرینی زنجفیلی، زنگ ها، چراغ های کوچک چشمک زن و آب نبات چوبی ها و صد البته پرندگان عصبانی جدیدی که خود را برای مقابله با خوک ها ظاهر کرده اند بروید و در روز آخر ملاقاتی با خوک بزرگ داشته باشید.

توجه داشته باشید که در سری جدید شما باید به اینترنت متصل باشید و تا رسیدن به روز تعطیلات تنها یک مرحله در هر روز می توانید بازی را انجام دهید.

محمد علی بازدید : 247 چهارشنبه 16 آذر 1390 نظرات (0)

    

(90/9/16) تغییرات:

اضافه شدن نسخه 1.2.5 برای اندرویید و نسخه 6.5.38 برای سیمبیان 3

عشق فوتبال. بازی فوتبال. تجربه ای از ورزش مورد علاقه خود داشته باشید به طوری که تا پیش از این هرگز چنین تجربه ای را نداشته اید. مسابقات پر جنب و جوش خود را با گرافیکی فوق العاده، انیمیشنی واقع گرایانه و بهترین سیستم کنترل کننده ای که تا به حال بر روی گوشی خود نداشته اید بازی کنید و باشگاه خود را به بالای جدول لیگ برسانید.


تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هارد SSD
  • آپلود عکس
  • دکوراسیون داخلی منزل
  • اجاره باغ عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود فایل
  • آپلود
  • سنجش و دانش
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • دانلود آهنگ جدید
  • منابع دکتری معماری
  • آزمون دکتری معماری
  • سنجش و دانش
  • طراحی لوگو
  • جوبن
  • مونوپاد
  • آفبا
  • دکتری
  • جوانی ها
  • خرید ssd samsung
  • دانلود
  • برای تقویت حافظه
  • آفبا
  • اندروید
  • دانلود آهنگ تیتراژ بهار نارنج 94
  • سر دوش
  • چت روم
  • فروش زعفران تهران
  • دانلود آهنگ جديد
  • تشريفات مجالس
  • AI Software Development
  • گن لاغری زنانه
  • زيورآلات
  • تراوين
  • جامعه مجازی
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه اقتصاد
  • موتور ژنراتور
  • دانلود آهنگ جدید
  • اس ام اس جدید
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • طرح اصلی آیفون 6
  • خرید جم
  • خرید کرم ضد لک مروارید والنسی
  • خرید بازی پلی استیشن
  • مدل مانتو زنانه
  • تور مسافرتی
  • مدل شال و روسری
  • وی پی ان
  • بدليجات استيل
  • Развитие Искусственный интеллект
  • چارتر
  • خرید هاست
  • فروش بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ معروف شادمهر
  • ادکلن مردانه
  • مانیکور ناخن
  • مکمل بدنسازی
  • سایت همسریابی
  • خرید شارژ وایمکس
  • اس ام اس عاشقانه
  • مقایسه قیمت
  • خرید ارزان
  • لیست قیمت محصولات
  • پودر چاقی بومبا
  • همکاری در فروش
  • آگهی رایگان
  • دانلود فیلم جدید ایرانی
  • عکس جدید امیر تتلو
  • طراحی قالب وردپرس
  • خرید vpn
  • مشاوره خانواده
  • عکس بازیگران ایرانی
  • شارژ ایرانسل
  • فروشگاه ساز
  • خرید پستی شال جادویی
  • خرید اینترنتی ساپورت
  • قیمت تلویزیون
  • دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
  • عکس بازیگران
  • فروش بک لینک
  • Android Action Game
  • واتس اپ
  • فروش بازی و نرم افزار
  • بازی دخترانه ارایشگری
  • خرید سرور مجازی
  • دانلود فیلم
  • مه لقا جابری
  • آموزش عکاسی و فتوشاپ
  • فروش و نصب تجهیزات افرود
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم خارجی
  • رائفی پور
  • فروش اسپمر
  • تبادل لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • فروشگاه لوازم یدکی
  • فروش بک لینک
  • سایت تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید
  • تعبیر خواب
  • اس ام اس جدید
  • طراحی قالب جوملا
  • خاله زنک
  • دانلود آهنگ جدید
  • فاني بافت
  • Iranian Saffron
  • پيش فروش در منطقه 22
  • دانلود فيلم
  • گردنبند
  • فاني بافت
  • Iranian Saffron
  • پيش فروش در منطقه 22
  • دانلود فيلم
  • گردنبند
  • شارژ مستقيم
  • آگهي استخدام
  • خريد شارژ ايرانسل
  • فروشگاه اينترنتي
  • دانلود فيلم با لينک مستقيم
  • دانلود آهنگ
  • مد و فشن
  • فروشگاه اينترنتي دي وي دي خريد فيلم سريال
  • چت روم
  • خريد توپ لباسشويي
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 1,085
  • بازدید سال : 8,249
  • بازدید کلی : 184,118
  • آخرین دانلود بازی


    تبلیغات