loading...
تک فایل | دانلود انواع نرم افزار ، بازی ، انیمیشن و ...
تبلیغات



آخرین ارسال های انجمن
محمد علی بازدید : 215 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
بازی X3 Albion Prelude

دانلود بازی X3 Albion Prelude 2011 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه اصلی و کامل Skidrow ***

X3: Albion Prelude جدیدترین نسخه از سری بازی های فضایی X3 می باشد که در دنیای آن تجارت ، مبارزه ، ساخت و ساز و تفکر جریان دارد. یک سبک جدید به علاوه گیم پلی با شکل آزاد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
اتفاقات X3: Albion Prelude در زمانی بین دنیای جدید X و دنیای قدیمی رخ می دهد. این دنیای جدید بسیار در تلاطم است و هر لحظه در آن بازیکنان باید آماده ورود چیزهای جدیدی باشند. دنیای قدیمی X دوره اش تمام شده و دنیای جدید X در حال ساخت می باشد. این دنیا متحمل یک دوره تغییرات عظیم شده است. کشمکشی ما بین زمین و نژاد دنیای X شکل گرفته بود که هم اکنون به یک نبرد تمام عیار و سهمگین تبدیل شده است. این جنگ بزرگتر از چیزیست که دنیای X تا به حال به خود دیده است.
جنگ یک صحنه سازی برای شرکت های قدیمی و جدید است که رقابتی برای در دست گرفتن قدرت و راندن دنیای X در مسیری جدید بینشان وجود دارد. به زودی یک شکاف تکنولوژیکی به شتاب دهنده های غول پیکر امکان تشکیل بزرگ راه های فضایی و توسعه اقتصادی دنیای X را می دهد.بزرگراه ،کلید قابلیت تولد دوباره X می باشد که هنوز آماده نشده اما شما می توانید آنها را در حال ساخت مشاهده کنید.

ویژگی ها :
-    درگیری بین شرکت های مختلف در زمان جنگ
-    تبادل امکانات به شما اجازه اجرا گذاشتن استراتژی های سرمایه گذاری را فراهم می کند
-    گرافیک بسیار با کیفیت برای ماشین های دوران آینده
-    رابط کاربری توسعه بافته به همراه جداول تصویری زیبا
-    و ...


محمد علی بازدید : 316 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود پلاگین Topaz Lens Effects 1.2.0

دانلود پلاگین فوق العاده کاربردی Topaz Lens Effects 1.2.0 فتوشاپ

Topaz Lens Effects نام پلاگین فوق العاده کاربردی و مفید فتوشاپ می باشد که با بهره گیری از آن می توانید رنگ چشم ها را در عکس تغییر دهید ، برای این کار لازم نیست که کار سختی انجام دهید مافیست عکسی که می خواهید رنگ چشم ها را در آن تغییر دهید را در پلاگین وارد کنید و همه چیز را به آن بسپارید این پلاگین دارای ابزارهای بسیار هوشمند و مفیدی است و این کار را در عرض چند ثانیه برای شما انجام خواهد داد ، همچنین این پلاگین دارای الگوریتم خاصی برای انجام این کار می باشد و تغییر رنگ را به صورت کاملا طبیعی و زیبا انجام خواهد داد به ظوری که هیچ کس متوجه اینکه با فتوشاپ تغییر بافتخ نخواهد شد


محمد علی بازدید : 181 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار CrossFTP Professional 1.76

دانلود نرم افزار مدیریت آسان FTP با CrossFTP Professional 1.76

CrossFTP Professional ابزاری بسیار مفید و ساده برای مدیریت آسان پروتکل FTP می باشد ، این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است که به شما اجازه می دهد تا به پروتکل FTP متصل شده و فایل های خود را رد  بدل کنید اگر چه نرم افزارهایی مشابه دیگری نیز وجود دارند اما این نرم افزار نیز می تواند تمام نیازهای شما را برای کار با این پروتکل رفع نماید ، همچنین این نرم افزار دارای سرعت بسیار بالا در انتقال فایل ها بوده و قادر است تا اکثر خطاهای احتمالی که ممکن است در امر انتقال رخ دهد را رفع نماید


محمد علی بازدید : 176 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
برنامه طراحی

دانلود برنامه قدرتمند نقشه کشی BricsCad Platinium 12.1.8.33569

تقریبا تمامی طراحان و نقشه کشان برای طراحی های خود از برنامه معروف اتوکد استفاده می کنند. حال آنکه برنامه اتوکد از پلتفرم CAD استفاده می کند و در این بین برنامه هایی هستند که در زیر نام این برنامه قرار دارند در صورتی که می توانند قدرتمندتر عمل کنند. یکی از این برنامه را در این پست برای شما آماده کرده ایم و باید بدانید که با وجود این برنامه دیگر عمر برنامه اتوکد به پایان رسیده است.. BricsCad Platinium یک برنامه بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه نقشه کشی و طراحی می باشد که با الگوریتم های بسیار پیشرفته و بر اساس پلتفرم  DWGنوشته شده است و براحتی می تواند تمامی نیازهای یک نقشه کش معماری , جغرافیایی , مکانیک و مهندسی عمران را برطرف کند. نکته قابل توجه این برنامه سازگاری این برنامه با برنامه اتوکد می باشد. همچنین این برنامه دارای ویژگی های دیگری نظیر قابلیت سازگاری بالا با فرمت فایل DWG 2011 , پشتیبانی از تصویر ECW , عملیات کامل سه بعدی , رابط کاربری کاملا قابل تنظیم , پشتیبانی کامل از ARX , دارای موتور LISP جدید , قابلیت مدیریت فایل داده کاربر , دارای ابزارها و منوهای CUI و... اشاره کرد.


محمد علی بازدید : 204 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Active ISO File Manager v4.0

دانلود نرم افزار کار با فایل های ISO با Active ISO File Manager v4.0

Active ISO File Manager نرم افزاری کاربردی و بسیار مفید در جهت کار با فایل های ISO است ، با توجه به رشد روز افزون دانلود از اینترنت شاید تا به حال با فایل های ISO برخورد کرده باشید ، این گونه فایل ها به نوعی فایل فشرده ای هستند که معمولا در فشرده سازی بازی ها استفاده می شود که علاوه بر کم حجم کردن بازی موجب می شود که فایل به صورت مرتب و بدون نقص باشد ، حال شما با استفاده از این نرم افزار می توانید این گونه فایل ها را باز کرده و از اطلاعات درون آن استفاده کنید ، همچنین می توانید خودتان نیز فایل های ISO بسازید و به راحتی فایل ها را فشرده سازی کنید ، علاوه بر این شما قادر هستید فایل های NRG, CUE,BiN را به ISO نیز تبدیل کنید


محمد علی بازدید : 373 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (0)
Alien Skin Software Suite and Video Tutorials مجموعه کامل پلاگین های Alien Skin به همراه آموزش ویدیویی

Alien Skin یکی از معروف ترین و قدرتمندترین کمپانی های تولید کننده افزونه برای نرم افزار فتوشاپ است. مطمعنا هر طراحی با افزونه های این شرکت آشنایی دارد. سایت سیب دانلود برای اولین بار در بین سایت های ایرانی مجموعه کاملی از آخرین ورژن نرم افزارهای Alien Skin را به همراه ویدیوهای آموزشی این برنامه ها برای کاربران عزیز قرار داده است.

 

Ingredients
Blow Up 2.1.1.1158
Bokeh 2.0.1.385
Exposure 3.0.6.1159
Eye Candy 6.1.1.1094
Image Doctor 2.1.1.1079
Snap Art 2.1.1.1029
NEW!!! ? Snap Art 3.0.0.651
Splat! 1.0
Xenofex 2.6.1.1078
VIDEO Tutorials – Video Tutorials In English


محمد علی بازدید : 257 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (0)
657 آنتی ویروس (ESET NOD32 Antivirus | ESET Smart Security 5.0.95.0 Final (x86/x64

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.95.0 Final |

(x86/x64)

 

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند ، محصولی از کمپانی ESET است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است. NOD32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی Heuristic و تشخیص امضاء کار میکند. NOD32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ خسته شده اند ، انتخابی ایده آل است ، چرا که این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.


محمد علی بازدید : 332 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود آهنگ یانی

دانلود مجموع کامل آلبوم های یانی با لینک مستقیم Yanni Complete MP3 Album Collection

*** آلبوم های جدید تا سال 2011 اضافه شدند ***

امروز با یک پست استثنایی به کار خود ادامه می دهیم:

شاید اولین دیسك نوری خارجی كه ناگفته و ناخودآگاه در مغازه های ایران پس از انقلاب مجاز شناخته شد، كنسرت «یانی» در «آكروپلیس» بود كه سبك موسیقی چند فرهنگی او را كه ivewage نامیده می شود در این كشور محبوب ساخت. شاید به همین دلیل بسیاری كه از طبقه مخاطبان عام موسیقی به شمار می روند او رابه عنوان نماینده موسیقیدانان روز اروپا می شناسند!
بسیاری این موسیقیدان را فردی مستعدمی دانند كه سواد موسیقایی چندانی ندارد و برای ارائه بهتر آثارش كه از تنظیم، سازبندی و سایر ویژگی های یك قطعه تنظیم شده برای اركسترهای عظیم، برخوردار نیستند؛ خود را در پشت رهبران قوی اركستر در سطح جهانی پنهان می كند و به كمك آنها به موفقیت می رسد! البته حتی با قبول این نظریه نمی توان منكر شناخت یانی در زمینه موسیقی شد. استعداد او در شناخت و جذب طیف بسیار گسترده ای از مخاطبان در جهان بی آنكه گرفتار ابتذال شود، خود گواهی براین مدعا است. حتی در آوریل گذشته در نشریه انجمن پزشكان سلطنتی انگلستان، تحقیقی به چاپ رسید كه در آن از خواص و تأثیرات درمانی موسیقی بخصوص آثار موتزارت مانند سونات كی ۴۴۸ سخن به میان آمده است. دیگر موسیقیدانی كه در این مقاله از او نام برده شده «یانی» است و علت آن شباهت قطعاتی از یانی به «۴۴۸K» موتزارت از نظر تمپو، ساختار، هماهنگی ملودیك و هارمونیك و قابل پیش بینی بودن، بوده است. یانی كه پس از موفقیت كنسرت زنده آكروپلیس و آلبوم Tribute (كه در سال ۱۹۹۷ منتشر و در تاج محل هندوستان اجرا و منتشر شد) و یك شكست عشقی دررابطه اش با یك هنرپیشه آمریكایی به یونان بازگشته و ظاهراً غیرفعال بود در اكتبر سال ۲۰۰۰ آلبوم جدیدش را با عنوان «اگر می توانستم به تو بگویم» به بازار عرضه كرد. در سایت اینترنتی كمپانی ویرجینی آمده است: «این آلبوم یك سمفونی از ساخته های ملودیك است و تمهای دینامیك، ریتم های پیچیده، انرژی رمانتیك قوی و ملودی های افسون كننده از ویژگی های آن به شمار می روند. در این مجموعه یانی گامهای جدید و سازبندی و اصوات ویژه ای را كشف می كند كه شناسه و سبك موسیقایی ـ اكنون كلاسیك او را در مقایسه با آهنگسازان مدرن امروز، تلطیف و تذهیب می كند.»

در آخر این مجموعه بی نظیر را به تمامی علاقه مندان دنیای موسیقی و عاشقان تقدیم می کنم.


محمد علی بازدید : 268 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (0)
بازی Earth Defense Force Insect Armageddon

دانلود بازی Earth Defense Force Insect Armageddon 2011 + کرک

*** نسخه کامل و اصلی همراه با کرک Skidrow ***

هزاران حشره غول پیکر و انسان های فضایی به زمین حمله کرده اند و تنها نیروی دفاعی زمین است می تواند جلوی آنها را گرفته و آنها را متوقف کند. شما باید از شهر New Detroit در مقابل یک هجوم بزرگتر دفاع کنید، در این راه باید هیولاهای عظیم الجثه را به هر قیمتی از بین ببرید حتی اگر تمامی ساختمان های به لاشه تبدیل شوند هم باید به کار خود ادامه بدهید!
این بازی تیراندازی دارای فضاها و شخصیت های مدرن می باشد و در آن می توانید بیش از 300 نوع اسلحه جمع آوری کنید که از جمله آنها می توان به ریفل تهاجمی ، ریفل تک تیراندازی ، اسلحه های الکتریکی و غیره اشاره کرد. 4 نوع زره پوش با قابلیت بهینه سازی نیز در این بازی وجود درد. به علاوه 6 روش بازی مبارزه برای بقا که تیم های انسانی را در مقابل تعداد بسیار زیاد آدم فضایی ها قرار می دهد نیز بر هیجان بازی خواهد افزود.
استایل بازی کاملا واقع گرایانه بوده و هزاران اسلحه و چندین سطح دشواری برای بازی در آن وجود دارد.
New Detroit با مشکل بزرگی برخورد کرده و تنها راه نجات آن نیروهای دفاعی زمین هستند که باید در مقابل این حشرات غول پیکر فضایی مقاومت کنند. بدین ترتیب باید با تمامی قوا از زمین دفاع کنید و در این راه از هیچ تلاشی حتی به قیمت تخریب تمامی ساختمان ها نیز فروگذار نکنید.
این بازی توسط شرکت D3Publisher of America ساخته و منتشر شده است.


محمد علی بازدید : 205 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Seasons: Wreck The Halls - بازی موبایل پرندگان عصبانی فصل ها: تخریب سالن ها

   

(90/9/22) تغییرات:

اضافه شدن نسخه سیمبیان ۳

همانطور که همه می دانیم، هر فصل، فصل پرندگان عصبانی است و بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در تعطیلات!
این فصل خارق العاده ترین زمان از سال است، اما خوک ها همچنان و طبق معمول به کلاهبرداری های خود ادامه می دهند! و اکنون استفاده از بهترین مهارت های پازلی شما در تقویم تعطیلات پرندگان عصبانی لازم است تا به کمک پرندگان برای سپری کردن ۲۵ مرحله جدید از این فصل همراه با شیرینی زنجفیلی، زنگ ها، چراغ های کوچک چشمک زن و آب نبات چوبی ها و صد البته پرندگان عصبانی جدیدی که خود را برای مقابله با خوک ها ظاهر کرده اند بروید و در روز آخر ملاقاتی با خوک بزرگ داشته باشید.

توجه داشته باشید که در سری جدید شما باید به اینترنت متصل باشید و تا رسیدن به روز تعطیلات تنها یک مرحله در هر روز می توانید بازی را انجام دهید.

محمد علی بازدید : 152 پنجشنبه 24 آذر 1390 نظرات (0)

MediaCoder ویرایش حرفه ای کدک فایلهای صوتی و تصویری با (MediaCoder 2011 R10 5215 Final (x86/x64

MediaCoder برنامه ای حرفه ای و بسیار قدرتمند برای تغییر کدک فایلهای ویدیوویی و صوتی . توسط این برنامه می توانید انواع فایلهای صوتی و ویدیویی را تغییر فرمت داده و کنترل کاملی بر روی تمامی جزئیات از جمله : سایز , کیفیت , نوع کدک فشرده و … داشته باشید .

 

برخی از قابلیتهای برنامه :
امکان جدا سازی صدا و تصویر از فایلهای ویدیویی و ذخیره آنها
پشتیبانی صوتی و ویدیویی از پخش کننده های PDA,MP4 Player , PSP و تلفن های همراه
تبدیل DVD های فیلم به فرمتهای دلخواه
پشتیبانی از فرمتهای صوتی MP3,OGG/VORBIS,AAc,Musepack , WMA, RealAudio , Flac,wav Pack , Ape/ APL , Wav
پشتیبانی از فرمتهای ویدیویی MP4, Matroska (MKV) , VCD,DVD,AVI,Xvid,H.264,Mpeg 1 , mpeg 2 , mpeg 4 , QuickTime (MOV) , Wav /ASF , RealMedia (Rmvb)
امکان تغییر نوع فونت و محل قرار گرفتن زیر نویس فیلمهای DVD در هنگام تبدیل آنها به سایر فرمتهای ویدیویی
پیش نمایش فایلهای صوتی و تصویری در محیط برنامه
امکان تغییر محیط برنامه به چهار حالت ساده , متوسط , پیشرفته اسکین دار با توجه به نیاز کار بر

و …


محمد علی بازدید : 317 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)
http://img.vatandownload.com/software/Nzz/aban89/23.8.89/zzz/firefox.jpg

دانلود رایگان فارفاکس 5 -   Mozilla Firefox 5.0 Final 
به همراه Internet Download Manager 6.06 Beta 7

با مرورگر فایرفاکس آشنایی دارید. بیشتر اوقات Update این نسخه به نسخه جدید مناسب نیست و به دلیل پایین تر بودن حجم خود برنامه از حجم فایل Update بهتر است نسخه جدید آن را دانلود کنید تا بعد از نصب مجدد ویندوزو برای نصب روی ویندوزی دیگر از آن استفاده کنید.


ویژگی های  مرورگر Mozilla Firefox 5.0 :

1- جستجوی آنی صفحات
2- امکان جستجوی سریع در سایتهای مختلف از طریق نوار جستجو
3- امکان استفاده از افزونه های قدرتمند و متنوع
4- محافظت از شما در مقابل سایتهای مخرب
5- کنترل بهتر پلاگین های مرورگر
6- امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس سیستم شما
7- شناسایی سایتهای جعلی
8- امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی
9- دارا بودن نرم افزار مدیریت دانلود درونی به همراه امکان ادامه دانلود فایل
10- دارا بودن نسخه های مختلف برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مکینتاش
و ....

توجه : ورژن جدید Internet Download Manager  که بر روی این ورژن کار میکند نیز برای دانلود قرار داده شده است . به همراه کرک تست شده


محمد علی بازدید : 250 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود بازی Winter Sports 2012

دانلود سری جدید بازی های ورزشی زمستانی Winter Sports 2012 + کرک

Winter Sports 2012 یکی از زیباترین بازی ها در سبک ورزش های زمستانی است که دارای ورزش های بسیار هیجان انگیزی است. همه می دانند که ورزش های زمستانی از هیجان بسیار بالایی برخوردارند. چیزی نمی تواند جای هیجانی که در حین پایین آمدن با سرعت بالا توسط اسکی یا اسنوبورد از ارتفاعات کوه ایجاد می شود را بگیرد. حالا توسط این بازی شما می توانید تمام این لذت را در خانه تجربه کنید.
بیش از 50 مسابقه و 10 دوره از المپیک ورزش های زمستانی در این بازی وجود دارد که در دمای زیر صفر درجه باید آنها را پشت سر بگذارید. می توانید به صورت یک نفره بازی را آغاز کنید و یا با 4 نفر از دوستانتان در صفحه تقسیم شده مانیتور خود بازی کنید. جوایز و مراحل بیشماری در این بازی قفل هستند که می توانید با بدست آوردن امتیاز لازم آنها را باز کنید. صحنه های آهسته و موزیک های زیبای این بازی به همراه تصاویر پانورامای بسیار واقع گرایانه از محیط زمستانی بر فراز کوه ها شما را شگفت زده خواهند کرد.

ویژگی ها :
-    نسخه کامپیوتر با پشتیبانی از دسته های xbox 360
-    بیش از 30 مرحله زیبا
-    اتمسفر زیبای بازی های ورزشی زمستانی
-    صحنه های آهسته بسیار زیبا
-    پانوراماهای زیبا و موزیک پس زمینه منحصر به فرد
-    انوع جوایز مختلف
-    بازی 4 نفره در صفحه تقسیم شده
-    ابزار طراحی شخصیت بازی
-    و ..


محمد علی بازدید : 163 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
Fifa 12 دانلود بازی پرطرفدار و استثنایی Fifa 2012 PC

بالاخره بعد از انتظارات طولانی نسخه جدید بازی فیفا که توسط کمپانی پرطرفدار و معروف دنیا EA ساخته شده روانه بازار شد.  این بازی یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی در رشته فوتبال میباشد که به همراه رقیب خود یعنی PES که این بازی هم همزمان وارد بازار شده صدر جدول را مال خود کرده اند در نسخه جدید بازی FIFA 2011 ما شاهد تغییرات زیاد و نوآوری های زیادی هستیم که این بازی را بیشتر به سمت واقعیت سوق میدهد. Electronic Arts برای این نسخه از یک سیستم جدید به نام Player Impact Engine استفاده کرده است که تغییرات زیادی را در گیم پلی داده است، با این سیستم دیگر برخوردهای یکسانی را بین بازیکنان نخواهید دید. هر بازیکن با توجه به موقعیت حریف مقابلش از خود واکنش نشان می دهد و سنجیده تر رفتار می کند و در هر برخورد قسمت های مختلفی از بدن درگیر هستند. برای مثال در هنگام دریبل کردن اگر قسمتی از بدن بازیکن حریف به شما برخورد کند به خوبی تاثیر آن در حرکت شما مشخص می شود. همچنین با این سیستم یک بخش دیگر نیز به بازی اضافه شده است با نام True Injuries؛ اگر به یاد داشته باشید در نسخه قبلی بازی، بازیکنان به صورت تصادفی مصدوم می شدند و یک شاخص خاص برای مصدومیت آن ها وجود نداشت. این امر باعث شد تا صدای هواداران سری FIFA بلند شود زیرا آن ها خواستار یک بازی واقع گرایانه بودند. اکنون TI به شما این امکان را می دهد تا حس کنید که چه قسمتی از بدن بازیکن مصدوم شده است یا این که مصدومیتش در چه حدیست. همچنین اگر بازیکنی بیش از حد و بدون استراحت در چند بازی حضور داشته باشد دچار آسیب دیدگی می شود. سیستم هوش مصنوعی در FIFA 11 تغییرات به سزایی داشته است ولی در این نسخه به طور چشم نوازی دوباره تغییر کرده است. تیمی مثل FC Barcelona سعی می کند با نگه داشتن بازی در وسط میدان و پاس کاری های پی در پی بازی را پیش ببرد ولی تیمی مثل Tottenham Hotspur که تیمی است تهاجمی سعی می کند با پاس های طولی و بلند توپ را به بازیکن بلند قدی مثل Peter Crouch برساند تا با ضربه سر بتواند امتیاز کسب کند.
محمد علی بازدید : 220 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
pes2012 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC

بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه ۲۰۱۱ با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).
حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های  دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و … را فرا بگیرد.

 

 

| Patch 2.0 + 2.0.1 PESEdite هم به پست اضافه شد |

| پچ RELOADED ورژن ۱٫۰۲ اضافه شد |

محمد علی بازدید : 210 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
nba 2k121 دانلود بازی مهیج و زیبای NBA 2K12 PC 2011

سال گذشته استودیوی ۲K Sports، جوایز بسیار زیادی برای بهترین بازی بسکتبال تاریخ، NBA 2K11 دریافت کرد. با این حال، ۲K11 بهترین بازی ورزشی سال پیش نبود و فیفا ۱۱ از EA Sports توانست در مراسم Spike VGA جایزه ی ارزشمند بهترین بازی ورزشی سال را از آن خود کند. اما امسال همه چیز فرق خواهد کرد. ۲K Sports تمام توان و تمرکز خود را بر روی NBA 2K12 گذاشته است تا نه تنها بهترین بازی بسکتبال، بلکه بهترین بازی ورزشی سال شود. در بازی سال گذشته، هوش مصنوعی نقشه های خاصی را در حمله اجرا می کردند. پس از مدتی بازیکن متوجه این حرکات می شد و می توانست با پرش ها و یا توپ ربایی های به موقع، به راحتی بازی هوش مصنوعی را خراب کند. در ادامه حتی اگر توپ هنوز در اختیار هوش مصنوعی بود، آن ها رو به حرکات بعضا ساده تری می آوردند که راحت تر از قبل قابل مقابله بودند. البته خراب کردن بازی هوش مصنوعی در درجات سختی بالا به هیچ وجه کار آسان نبود. در سیستم جدید، هوش مصنوعی اختیارات بسیار زیادی در حمله و دفاع دارد و اگر نقشه ی اصلی آن ها را خنثی کردید، با نقشه ی زیرکانه ی دیگری برای امتیاز گرفتن حمله می کنند. این تغییر بازی را واقعی تر کرده و بازی با هوش مصنوعی را شبیه به بازی با یک رقیب انسان می کند. یکی از مهم ترین تغییرات ایجاد شده در بازی، طراحی موتوری جدید برای فیزیک می باشد که همانند فیزیک ۳۶۰ در فیفا، برخورد ها را واقعی تر می کند. این تغییر در بازی بسیار حائز اهمیت است، چرا که در نسخه ی گذشته اکثر برخوردهای فیزیکی از پیش طراحی شده و تصنعی بود. اما در نسخه ی جدید، بسته به قد، وزن و محل برخورد دو بازیکن، شاهد برخوردهای بسیار واقعی تری هستیم. تاثیر قابل توجه دیگر این سیستم جدید، حرکت زنده ی توپ است.

 

محمد علی بازدید : 660 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim 2011 + کرک

***نسخه Repack کم حجم شده***

بازی فوق العاده زیبا و مهیج The Elder Scrolls V: Skyrim که توسط کمپانی Bethesda Game Studios ساخته و برای PC به تازگی منتشر شده است ، سری بازی های The Elder Scrolls که از انتشار اولین نسخه آن بیش از 5 سال می گذرد این بار نیز با انتشار نسخه جدید ، گیمرهای بسیار زیادی را شگفت زده کرده است زیرا یکی از بازی هایی که توانست نقش آفرینی را احیا کند همین بازی می باشد ، در سال 2006 و هنگامی که اولین نسخه این بازی منتشر شد بسیاری از منتقدین آن را یکی از موفق ترین بازی های سال اعلام کردند تا جایی که در اواخر همان سال به عنوان بهترین بازی سال برگزید و علاوه براین،بازی از نگاه سایت های مطرحی چون IGN،1UP،Gamespot و GameSpy به عنوان بهترین نقش آفرینی 2006 انتخاب شد ، حال در این نسخه نیز انتظار می رود که The Elder Scrolls نوار موفقیت های خود را ادامه دهد و بتواند بار دیگر در میان رغبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد ، داستان بازی ادامه دهنده نسخه قبل است و بازی ۲۰۰ سال بعد از Oblivion در سرزمین The Old Kingdom of the Fatherland یا همان Skyrim اتفاق می افتد جایی که انسان ها توسط گروهی به نام Elf مورد حمله قرار گرفتند و پس از قتل عام آنها تنها 3 نفر باقی مانده و آنها پس از بازگشت توانستند انتقام سختی از Elf ها بگیرند ، حال با مرگ اخرین پادشاه اسکایریم Elf ها دوباره قدرت گرفته اند و به جنگ و کشتار با انسان ها پرداخته اند جنگ بزرگ داخلی در حال وقوع می باشد که همین مسئله نوید یک بازی سراسر هیجان را می دهد ، این بازی بسیار زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید


محمد علی بازدید : 197 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
nero 11 platinum hd رایت و مدیریت فایل های چند رسانه ای با Nero Multimedia Suite Platinum HD 11.0.15500

Nero Multimedia Suite Platinum HD پکیج آماده چند رسانه ای شامل ۳ بسته برای ویرایش ویدئو ، رایت و پشتیبان گیری می باشد. این بسته شامل ابزار های پیشرفته جهت ادیت کردن ویدئو ها ، پخش کننده فایل های چند رسانه ای و بهترین ابزار رایت و در نهایت سیستم پشتیبان گیری قابل اعتماد این برنامه می باشد. این مجموعه کامل ترین مجموعه Nero میباشد که پس از انتشار آخرین نسخه آن عرضه شده است.



محمد علی بازدید : 168 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
idm مدیریت دانلود قدرتمند با Internet Download Manager 6.08 Beta

Internet Download Manager یکی از معروف ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در جهان می باشد. این نرم افزار به نقل از شرکت سازنده می تواند تا ۵۰۰% سرعت اینترنت را افزایش دهد. در این نسخه از نرم افزار قابلیت های جدیدی به آن افزوده شده که می توان به حل شدن مشکل این نرم افزار با آنتی ویروس Kaspersky اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت های فوق العاده کاربردی و زیادی دارد که روز به روز بر تعداد این قابلیت ها افزوده می شود. از مهمترین آن ها می توان به دانلود ویدئو های آنلاینی که در حال مشاهده از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube و Google Video هستید اشاره کرد.



محمد علی بازدید : 245 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
UltraISO Premium مدیریت Image ها با UltraISO Premium Edition v9.5.2.2836

UltraISO یکی از بهترین نرم افزار ها جهت ایجاد ، ویرایش و تبدیل فایل های Image از انواع دیسک ها می باشد. این نرم افزار می تواند به صورت مستقیم از فایل های شما فایل ایمیج با پسوند ISO , BIN و CUE بسازد. یکی از قابلیت های این نرم افزار ایجاد سی دی و دی وی دی هایی با قابلیت بوت شدن است. همچنین این نرم افزار قابلیت ایجاد فایل ISO یا به اصطلاح ایمیج گرفتن از سی دی و یا دی وی دی را نیز دارد.


محمد علی بازدید : 188 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
Motionworks%20Video%20Tutorials%20for%20Adobe%20After%20Effects مجموعه آموزشی After Effects محصول کمپانی Motionworks

مجموعه آموزشی Adobe After Effects محصولی از کمپانی Motionworks یکی از کمپانی ها محطرح در زمینه کارهای گرافیکی، این مجموعه توسط یکی از اساتید برتر گرافیک آقای John Dickinson ارائه شده است. John Dickinson در زمینه گرافیک ۱۲ سال به طور حرفه ای سابقه دارد و از آثار بسیار ازرشمندی طراحی نموده. این مجموعه در جهت آموزشهای After Effects به شیوه های جدید ایجاد و توسط تیم سیب دانلود تهیه و آماده گردیده تا همگان بتوانند از این مجموعه حرفه ای استفاده کنند. در این مجموعه از ابتدا تا انتهای Adobe After Effects را به راحتی یاد خواهید گرفت.
محمد علی بازدید : 141 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
Corel Painter ایجاد نقاشی های طبیعی با Corel Painter 12.0.1.914

Corel Painter نام یکی از قدرتمندترین نرم افزار های رسانه ای نقاشی و تصویر سازی طبیعی در جهان می باشد. این نرم افزار با ویژگی های منحصر به فرد خود مانند برس دیجیتالی ، ابزار و Texture های متنوع میتواند تصویری از واقعیت اما دیجیتالی را همچون آینه منعکس نماید. این نرم افزار برای هنرمندان ، طراحان و عکاسان و سازندگان حرفه ای نسل های آینده! طراحی شده است. طراحان تجاری نیاز به ابزار های قدرتمندی برای ارائه هنر خود دارند. به همین دلیل بسیاری از تصویرگران ، طراحان خودرو ، طراحان صنعتی ، معماران ، طراحان گرافیک و غیره در جهان از Corel Painter استفاده مینمایند.


محمد علی بازدید : 179 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
Avira 2012 دانلود بسته امنیتی و پیشرفته Avira Internet Security 2012 | Avira Antivirus Premium 2012 | Avira Professional Security 2012

Avira Internet Security 2012 | Avira Antivirus Premium 2012 | Avira Professional Security 2012

 

نرم افزار امنیت اینترنت Avira یکی از بهترین آنتی ویروس ها می باشد که با درصد شناسایی بالا و سرعت بسیار خوب و فایروال قابل قبول در سال ۲۰۰۹ عنوان بهترین آنتی ویروس سال را به خود اختصاص داد. اما در سال ۲۰۱۰ انتی ویروس نورتون گوی سبقت را در ابتدای سال ۲۰۱۰ با ارائه نسخه جدید خود از بقیه محصولات ربود. چند ماه پس از این Avira در نهایت نسخه ۱۰ خود را ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت. این آنتی ویروس با آپدیت آسان و بدون دردسر جزو بهترین هاست و چه در سطح مبتدی و حرفه ای به راحتی میتواند از آن استفاده و یک آنتی ویروس همیشه آپدیت بروی سیستم خود داشته باشد شما میتوانید. آخرین ورژن این آنتی ویروس را به همراه نسخه بسته امنیتی این محصول به صورت جداگانه هم اکنون از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.


محمد علی بازدید : 214 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
Steve Jobs مستند داستان زندگی استیو جابز

خبر کوتاه بود اما تاثیر آن مانند بمبی بود که آوار آن بر سر جامعه IT و عاشقان اپل فرو ریخت و همگان را تحت تاثیر خود قرار داد. اگر بخواهیم استیو جابز را در یک کلمه خلاصه کنیم، گمان نمی‌کنم عبارتی گویاتر و رساتر از “خلاق” مناسب این توصیف باشد. طبق گفته ی مارک بلومبرگ شهردار نیویورک نام استیو جابز در کنار ادیسون و انیشتین قرار خواهد گرفت و ایده های او تا نسل ها جهان را خواهد ساخت…

این مستند داستان زندگی یک پادشاه بلامانع را توصیف می کند، از زندگی با خانواده اش در کالیفرنیا تا راه اندازی کارگاه شخصی خود در گاراژ خانه شان انقلاب سیستم های کامپیوتری اپل را بنیان نهاد و طی مراحل مختلف زندگی علم و قدرت فناوری را با اپل به همگان نشان داد و…

استیو پاول جابز ( به انگلیسی : Steve Paul Jobs ) ( زاده ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ – درگذشت ۵ اکتبر ۲۰۱۱ ) کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای شرکت اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود.

جابز به همراه استیو وزنیاک با تاسیس شرکت اپل در سال ۱۹۷۶ و ارائهٔ رایانهٔ اپل II، به مورد پسند عام قرار گرفتن مفهوم رایانهٔ خانگی کمک بسیار کرده ‌است. بعدها، او یکی از اولین افرادی بود که به ارزش تجاری بالقوهٔ واسط گرافیکی کاربر و موشواره‌ای که در مرکز تحقیقات شرکت زیراکس در پالوآلتو ساخته شده بود، آگاه گشت و بر افزوده شدن این فناوری‌های نوین به رایانه‌ٔ اپل مکینتاش نظارت کرد. در سال ۱۹۸۵ از شرکت کناره گیری کرد و شرکت نکست را تاسیس کرد. همچنین او نائب‌رئیس و مدیر عامل استودیوی پویانمایی پیکسار و به عنوان عضو هیئت مدیره والت دیزنی نیز بوده‌است .شرکت پیکسار یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ٔ تولید محصولات سینمایی‌ای است که از پویانمایی رایانه‌ای استفاده می‌کنند.پس از ادغام پیکسار و والت دیزنی استیو تهیه کنندگی داستان اسباب‌بازی (۱۹۹۵) را بر عهده می‌گیرد. در ۲۴ ژانویه ۲۰۰۶، شرکت والت دیزنی تمامی سهام شرکت پیکسار را به مبلغ ۷٫۴ میلیارد دلار (به شکل سهام در دیزنی) خریداری نمود. پس از کسب موفقیت در بازار نرم افزار در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل را خریداری کرد.و از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۱ به عنوان مدیرعامل در این شرکت مشغول بود. جابز به نجات‌دهندهٔ اصلی این شرکت معروف شده‌است. خصوصاً پس از به نتیجه رسیدن آی‌پاد، ایده‌ای که وی اصرار و علاقه‌ای شخصی به آن داشته‌است.در۲۴ اوت، ۲۰۱۱، جابز، استعفای خود را به عنوان مدیر عامل اپل اعلام کرد.در نامه استعفای خود به شدت تاکیید می‌کند که اپل طرح‌های اجرایی خود را دنبال می‌کند و از تیم کوک به عنوان جانشین خود نام برد.در ۵ اکتبر ، ۲۰۱۱، اپل خبر فوت استیوجابز رااعلام کرد. او در سن ۵۶ سالگی در اثر سرطان لوزالمعده در گذشت.



محمد علی بازدید : 191 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
top gear sib دانلود مستند Top Gear

حجم تقریبی هر قسمت:۲۰۰ مگابایت

 

کیفیت:HDTV

فرمت:MKV فشرده شده

 

خلاصه: Top Gear یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی است. این برنامه که توسط سه مجری پر انرژی اجرا می شود ، از شبکه BBC پخش می شود و به بررسی تخصصی و تست جدیدترین اتومبیل های روز دنیا می پردازد ، از معایب و برتری های آنها نسبت به یکدیگر می گوید و به طور کلی خودرو را آنالیز می نماید و در حین انجام این کار حس بسیار خوبی به بیننده می دهد گویی که در آنجا حضور دارد و از نزدیک این مراحل را مشاهده می کند. ریچارد هموند که به اجرای این برنامه می پردازد غالبا سوار اتومبیلهای پرسرعت شده وانها را تست میکند. در راستای این مقایسات، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را میخکوب می نماید. سفر به مکان های مختلف ، دیدار با شخصیت های گوناگون ، هیجان و بالا بردن سطح اطلاعات در رابطه با خوردرو های روز دنیا و چگونگی عملکرد آنها را می توان از ویژگی های این برنامه دانست. همچنین این برنامه زیبا در هر قسمت یکی از شخصیت های معروف را دعوت می کند و او را به انجام مسابقه و رانندگی فرا می خواند.


|فصل ۱۷ تا قسمت ۶ اضافه شد|


محمد علی بازدید : 506 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
halo combat دانلود بازی Halo Combat Evolved Anniversary برای کنسول XBOX360

دانلود بازی Halo Combat Evolved Anniversary برای کنسول XBOX360  نسخه معتبر COMPLEX. این نسخه نسخه ی halo combat envoled anniversary به معنای ” سالگرد هیلو combat evolved ( اولین نسخه ی بازی ) ” می باشد. این نسخه ی بازی مراحل نسخه ی اولیه رو بصورت کامل بازسازی کرده است. مراحل و داستان و فضا دقیقا همون نسخه ی اولیه بازی هستن ، ولی موتور بازی کاملا مدرن و جدید می باشد و موتور مهبود یافته Reach می باشد. این بازی دارای قسمت co-op هست . همچنین ۱۸ مپ کلاسیک برای مولتی پلیر نیز قرار دارد. این بازی دراصل یک بخش جدید برای بازی کردن در halo : reach نیز می باشد. البته اشتباه نکنید. این یک دی ال سی نیست. یک بازی کامل و مجزا هست . ولی می توان از منوی reach اونو بازی کرد. همچنین در قسمت آنلاین بازی می توان از مپ های قدیمی بازی استفاده کرد. بازی یک قابلیت داره که می توان درحین بازی گرافیک بازی رو به نسخه ی اولیه بازی بدون هیچ افکتی در آورد. Halo combat evolved در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۰۱ انتشار یافت.
محمد علی بازدید : 267 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود بازی Trine 2 - 2011

دانلود بازی Trine 2 - 2011 با لینک مستقیم + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان سایت های ایرانی***

بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Trine 2 که توسط کمپانی Frozenbyte ساخته شده و Atlus آن را برای PC به تازگی منتشر نموده است ، شماره دوم این بازی بسیار زیبا نیز پس از حدود 3 سال منتشر شد و با سبکی جدید در بازی های اکشن ماجراحویی از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت ، بازی دارای سه  کاراکتر اصلی میباشد که هر کدام دارای وظایف خاص و عکس العمل های مربوط به خود میباشند.اگر در این زمینه بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم میتوان این بازی را با بازی نینجا ها مقایسه کرد.با پیش برد مراحل تک تک این تکنیک ها رونمایی میشود و باعث تحیر شما می شود ، در شماره دوم این بازی شما بار دیگر در نقش سه شخصیت دزد ، شوالیه و جادوگر قرار میگیرید و درگیر ماجراجویی های جدیدی می شوید. طراحی شخصیت ها و محیط بسیار هنری و پر رنگ و لعاب می باشد و سیستم مبارزات نسبت به نسخه قبلی پیشرفت اساسی داشته است ، بعلاوه در این نسخه امکان انجام حالت مشارکتی بصورت آنلاین و آفلاین وجود دارد. در این ماجراجویی بزرگ شما باید با کمک گرفتن از توانایی های منحصربفرد هر کاراکتر از سد دشمنان و معماهای بازی بگذرید ، این بازی بسیار زیبا را می توانید با کرک معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید

محمد علی بازدید : 197 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
Avast تامین امنیت کامل سیستم با مجموعه امنیتی Avast! 6.0.1356

|Avast! Internet Security & Pro Antivirus & Free 6.0.1356 + Activation Key 2050|

 

با استفاده از آنتی ویروس این بسته ، می توانید تمام راه های ورود و فعالیت ویروس را به عهده این آنتی ویروس بگذارید . از جمله ی راههایی که ویروس قادر است به رایانه ی شما وارد گردد می توان به USB ها ، دیسک ها ، ایمیل ها و صفحات وب اشاره کرد که آنتی ویروس Avast! به طور کامل تمام این راههای ورودی را تحت کنترل قرار می دهد و با دیدن کوچکترین فعالیت نامعلوم با بررسی سریع و شناسایی ویروس از طریق بانک اطلاعاتی به روز خود بلافاصله ویروس را از بین برده و از انتشار آن و آلوده کردن رایانه ی شما جلوگیری می نماید.

اینترنت سکیوریتی این بسته ، امنیت کامل شما را در اینترنت تامین می کند.این نرم افزار قدرتمند قادر است تمام راههای نفوذی اینترنت شما ، از جمله راههای آپدیتی و دانلودی را مورد ریز بینی قرار دهد و اگر نرم افزار یا فردی قصد هک کردن شما را داشته باشد به راحتی جلوی آن را بگیرد.


محمد علی بازدید : 258 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود فیلم Puncture

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۶۵۰ MB

امتیاز: ۷٫۱/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

ستارگان: Chris Evans, Mark Kassen and Vinessa Shaw

خلاصه داستان: A David and Goliath law drama about a drug-addicted lawyer who takes on a health supply corporation while battling his own personal demons.

محمد علی بازدید : 498 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)
saint row دانلود بازی Saint Row: The Third برای PC

دانلود بازی بسیار زیبا و پر طرفدار Saint Row: The Third نسخه معتبر SKIDROW. سری Saints Row از همان شماره اول، عناوینی موفق بودند که جدا از کیفیت خوبی که داشتند، سبک جالبی را در Open-World خلق کردند و Volition سازنده این عنوان همیشه سعی داشته تا محصولش آنچنان شبیه به سری GTA نباشد. پس از سال ها، نسخه سوم Saints Row آماده شده و اینبار ما شاهد قدرتمندی گروه Saint هستیم که هر کاری که بخواهند، در شهر انجام می دهند. در نمایش اخیر بازی، ما شهر جدیدی را مشاهده می کنیم که خیلی با جزئیات کار شده است. نکته بارزی که در اولین صحنه متوجه می شویم، Draw to Distance خیره کننده بازی است و به نظر، به غیر از طراحی شخصیت ها، گرافیک بازی بسیار خوب کار شده است. Saints Row طبق گفته سازندگان، یکی از غیر معمول ترین بازی هایی است که تا به حال دیده اید. تعداد فنون و حرکت هایی که می توانید روی دشمنان یا مردم بی گناه اجرا کنید، فوق العاده متنوع و زیاد هستند و حتی آبروی بعضی عناوین مبارزه ای را هم می برد! راوی می گوید که ما می خواستیم یک بازی کاملاً Sandbox بسازیم که بازیکن در آن آزاد باشد و هر کاری که دوست دارد، انجام دهد. حال ممکن است که او بخواهد به مردم بی خانمان حمله کند و به طور مثال حرکات خشن کشتی کج را روی آن ها پیاده کند. شما در این شماره خیلی قدرتمند هستید و بر خلاف بازی های رایج این سبک که از پایین شروع به رشد می کنید، در Saints Row: The Third شما از همان ابتدا نیرومند هستید. کمی جلوتر، حتی می توانید با مردم در خیابان برقصید. در یک گوشه از شهر، نیروهای دشمن کنار هم ایستاده اند و بازیکن ما تقاضای نیروی هوایی می کند و طی یک چشم به هم زدن باران بمب بر سر آن ها می بارد . . 


تبلیغات

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هارد SSD
  • آپلود عکس
  • دکوراسیون داخلی منزل
  • اجاره باغ عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود فایل
  • آپلود
  • سنجش و دانش
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • دانلود آهنگ جدید
  • منابع دکتری معماری
  • آزمون دکتری معماری
  • سنجش و دانش
  • طراحی لوگو
  • جوبن
  • مونوپاد
  • آفبا
  • دکتری
  • جوانی ها
  • خرید ssd samsung
  • دانلود
  • برای تقویت حافظه
  • آفبا
  • اندروید
  • دانلود آهنگ تیتراژ بهار نارنج 94
  • سر دوش
  • چت روم
  • فروش زعفران تهران
  • دانلود آهنگ جديد
  • تشريفات مجالس
  • AI Software Development
  • گن لاغری زنانه
  • زيورآلات
  • تراوين
  • جامعه مجازی
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه اقتصاد
  • موتور ژنراتور
  • دانلود آهنگ جدید
  • اس ام اس جدید
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • طرح اصلی آیفون 6
  • خرید جم
  • خرید کرم ضد لک مروارید والنسی
  • خرید بازی پلی استیشن
  • مدل مانتو زنانه
  • تور مسافرتی
  • مدل شال و روسری
  • وی پی ان
  • بدليجات استيل
  • Развитие Искусственный интеллект
  • چارتر
  • خرید هاست
  • فروش بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ معروف شادمهر
  • ادکلن مردانه
  • مانیکور ناخن
  • مکمل بدنسازی
  • سایت همسریابی
  • خرید شارژ وایمکس
  • اس ام اس عاشقانه
  • مقایسه قیمت
  • خرید ارزان
  • لیست قیمت محصولات
  • پودر چاقی بومبا
  • همکاری در فروش
  • آگهی رایگان
  • دانلود فیلم جدید ایرانی
  • عکس جدید امیر تتلو
  • طراحی قالب وردپرس
  • خرید vpn
  • مشاوره خانواده
  • عکس بازیگران ایرانی
  • شارژ ایرانسل
  • فروشگاه ساز
  • خرید پستی شال جادویی
  • خرید اینترنتی ساپورت
  • قیمت تلویزیون
  • دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
  • عکس بازیگران
  • فروش بک لینک
  • Android Action Game
  • واتس اپ
  • فروش بازی و نرم افزار
  • بازی دخترانه ارایشگری
  • خرید سرور مجازی
  • دانلود فیلم
  • مه لقا جابری
  • آموزش عکاسی و فتوشاپ
  • فروش و نصب تجهیزات افرود
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم خارجی
  • رائفی پور
  • فروش اسپمر
  • تبادل لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • فروشگاه لوازم یدکی
  • فروش بک لینک
  • سایت تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید
  • تعبیر خواب
  • اس ام اس جدید
  • طراحی قالب جوملا
  • خاله زنک
  • دانلود آهنگ جدید
  • فاني بافت
  • Iranian Saffron
  • پيش فروش در منطقه 22
  • دانلود فيلم
  • گردنبند
  • فاني بافت
  • Iranian Saffron
  • پيش فروش در منطقه 22
  • دانلود فيلم
  • گردنبند
  • شارژ مستقيم
  • آگهي استخدام
  • خريد شارژ ايرانسل
  • فروشگاه اينترنتي
  • دانلود فيلم با لينک مستقيم
  • دانلود آهنگ
  • مد و فشن
  • فروشگاه اينترنتي دي وي دي خريد فيلم سريال
  • چت روم
  • خريد توپ لباسشويي
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 1,135
  • بازدید سال : 8,299
  • بازدید کلی : 184,168
  • آخرین دانلود بازی


    تبلیغات